Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2019

Πώς βρήκε τη δουλειά του ο Αϊ-Βασίλης- Δημιουργικές δραστηριότητες

Καλησπέρα σας! 
Ήρθε επιτέλους η πιο όμορφη εποχή του χρόνου και ήδη ετοιμαζόμαστε για νέες δράσεις στην τάξη! όλοι οι συνάδελφοι καταλαβαίνετε τη λαχτάρα μου , γι αυτή τη δημιουργική εποχή!Φτιάχνει η διάθεση και καθώς ετοιμαζόμαστε για το κλείσιμο των σχολείων , έρχονται νέες ιδέες στο προσκήνιο.  Αν δεν γνωρίζετε ποια είναι η αγαπημένη μου δραστηριότητα με τα παιδιά μου , να σας πω αμέσως. Τις τελευταία μέρες πριν τις διακοπές των Χριστουγέννων , μου αρέσει πολύ να διαβάζω με τα μικρούλια μου ένα βιβλίο και να κάνουμε δραστηριότητες πάνω σε αυτό. Όμως δεν είχα κάτι έτοιμο ποτέ , οπότε έκανα συνήθως ζωγραφική και κάποια παράγραφο πάνω σε ένα βιβλίο που είχαμε διαβάσει.   Για σήμερα , λοιπόν , είμαι χαρούμενη που σας παρουσιάζω ,δραστηριότητες,βασισμένες σε ένα αγαπημένο μου και πολύ έξυπνα γραμμένο , κατά τη γνώμη μου βιβλίο, το.....
"Πώς βρήκε τη δουλειά του ο Αϊ-Βασίλης"
των εκδόσεων Παπαδόπουλος.
                                                            Ιδανικό για Β'-Γ'-Δ' τάξη.  
                            Θα το βρείτε εδώ , στο μαγαζάκι μου στο Teachers Pay Teachers


Το παρόν αρχείο αποτελείται από 16 φυλλάδια προσαρμοσμένα για παιδιά από Β' Δημοτικού , που εξασκούν τον γραπτό Λόγο μέσα από διασκεδαστικές δραστηριότητες.
  • Δημιουργία αγγελίας
  • Σύνταξη εξώφυλλου εφημερίδας
  • Παραγωγή γραπτού λόγου-Συγγραφή γράμματος
  • Δημιουργία διαλόγου
  • Αναζήτηση πλεονεκτημάτων -μειονεκτημάτων
  • Δημιουργική σκέψη
Κάνετε επιλογή των δραστηριοτήτων που ταιριάζουν στη δική σας τάξη και αν χρησιμοποιήσετε όλες τις σελίδες δημιουργείτε το ατομικό τους βιβλίο!
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΣΗΜΕΙΩΣΗ: ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ ΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΑΡΧΕΙΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΔΙΑΘΕΤΕΤΕ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ "ΠΩΣ ΒΡΗΚΕ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ Ο ΑΪ - ΒΑΣΙΛΗΣ"



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Λογοτεχνία στην τάξη και τρόποι ανάλυσης έργου.

  Σας έχω πει πόσο αγαπώ τη Λογοτεχνία; Κι αν δε σας το έχω πει ακόμα, μάλλον θα το έχετε αντιληφθεί από τα προϊόντα που φτιάχνω και σας δεί...